Bedrijfsfilosofie
Kantoren in Europa
Perszone
Evenementen
Kwaliteit
Milieu
Winkelautomatisering
Fiscale oplossingen
POS-systemen
Weegschalen
Printers
Printer consumables
De unieke Toshiba printer voordelen
VICtory Program
Aanstaande evenementen
Persberichten
Testimonials
Carbon Zero
Recycleerinformatie voor gebruikers
Recycleerinformatie voor afvalverwerkers
Take-back information
REACH
Overzicht
Terminals
Randapparatuur
Overzicht
Industriële printers
Standaard printers
Mobiele printers
Applicator
Oplossingen per industrie
Garantie op printkop
Nieuw Europees energielabel
Overzicht
Overzicht
Pro-Store LX
storeMate suite
T-Safe
Overzicht ribbons
Ribbons for Toshiba printers
Ribbons for non-Toshiba printers
Labels
Basistechnologie
Ribbon save / Lintspaarfunctie
Gebruiksvriendelijk
SMART
Uniek gamma verbruiksartikelen
Milieuvriendelijk
Budgetvriendelijk
Overzicht
Solutions
Healthcare
Tuinbouw
Transport - Logistiek - Supply Chain
Desktop Printers
Mid Range
Industriële Printers
Mobiele Printers
Flat Head en Near Edge
Direct Thermal en Thermal Transfer
Dubbele motor controle
Emulaties
Gebruik en onderhoud
Zelfcentrerende etiketten
Bartender
BCI
FTP
SNMP
Web-browser
XML
Warranty
Duurzaamheid
Lage TCO
WILLPOS A20
WILLPOS B20
WILLPOS C10
WILLPOS M30
Lade DRWST-51A
Scherm LIUST-A00/A10
Scherm TFTST-A10/A20
Toetsenbord PKBST-50
TRST ticketprinters
Pro-Store LX
storeMate® Central Office
storeMate® Mobile Assistant
storeMate® Mobile Shopping Experience
storeMate® Order Pick&Pay
storeMate® Payment Station
storeMate® POS
B-EX4D2
B-EX4T1
B-EX4T2
B-SA4TM
B-SX5
B-SX6
B-SX8
B-852
B-EV4 Reeks
B-FV4 Series
B-SA4TP
DB-EA4D
B-EP Reeks
MD-480i
APLEX4
ST-A10
WILLPOS B10
AG2
AG3
AG4
AG5
AS1 for flat-head printers
AS1 for near-edge printers
AS2
AS3
AW3
RG2
RS1
SG2 for flat-head printers
SG2 for near-edge printers
SS1
SW1
WG3
BIG3
BIG3 Touch
Clean Cash
 » TOSHIBA TEC Wereldwijd
 » Toshiba Europe
 » Français
  Hoofdmenu
»   Producten en Oplossingen
»   Diensten en Ondersteuning
»   Over TOSHIBA TEC
»   Contacteer ons

Zoeken

OK
OK
Contacteer ons
Home / Diensten en Ondersteuning
   Diensten en Ondersteuning
Diensten en Ondersteuning
  Toshiba service
Advies waarop u kunt vertrouwen
 
 

• Eén accountmanager per klant: uw vertrouwde aanspreekpunt

• Call Center ondersteuning met een persoonlijke aanpak: bijna 100 supportmedewerkers die 7/7 tot uw dienst staan

• Multi-vendor onderhoudsondersteuning (ter plaatse of in onze werkplaatsen)

• Modulaire systeembenadering en persoonlijke service

• Logistiek: meer dan 300.000 verzendingen/jaar worden voor u in heel Europa lokaal ondersteund door ons uitgebreide logistieke netwerk.
 

 
     

Technische vakkundigheid van wereldklasse en een Europese logistieke dienstverlening binnen handbereik

Elke dag werkt Toshiba met zowel kleine, middelgrote als grote ondernemingen in een complexe wereld zonder grenzen. Wij luisteren naar en begrijpen uw behoeften, ongeacht de omvang van uw organisatie. We bieden u een ruime waaier van ICT-diensten die voortgekomen zijn uit een lange traditie van dagelijkse dienstverlening aan mensen over de hele wereld al sinds 1950.

Wij bieden u niet alleen een solide onderhoudsstructuur met een Europees service- en ondersteuningsnetwerk van meer dan 500 ICT-, retail- en logistieke specialisten die in 11 Europese landen ter beschikking staan, maar ook een uitgebreid partnernetwerk in de overige Europese landen.

Toshiba – Vakkundig technologisch advies waarop u kunt vertrouwen.
Zodat u verder op het vertrouwen van uw klanten kunt rekenen.

Projectmanagement

TOSHIBA TEC projectmanagementIn onze huidige kennisgerichte maatschappij zetten de detailhandel en de industrie projecten op touw om spitsvondige oplossingen te bieden om te kunnen beantwoorden aan de hoge eisen van hun klanten.
Bovendien dwingen de snelle economische evolutie en de druk om sneller op de markt in te spelen tot steeds kortere responstijden en tot het afleveren van een steeds betere kwaliteit.

Toshiba kan u daarbij helpen. Wij hebben de juiste vakkundige kennis en vaardigheden in huis om u projectmatig te begeleiden zodat uw ICT-systeem vlekkeloos blijft werken.

 

  • Integratie: lokalisatie en configuratie van het ICT-platform van de klant inclusief de geschikte software.
  • Installatie: levering, installatie en opstarten van een oplossing op maat.
  • Pan-Europese uitrol die grondig gecontroleerd wordt door een Europees projectteam.

 

Support

Service is onze kracht. Wij concentreren ons op de zaken waar het om gaat om op die manier de algemene strategische doelstellingen van onze klanten te helpen realiseren. Toshiba staat borg voor een snelle afhandeling van uw ICT-problemen, binnen de vooropgestelde responstijd, zodat u permanent operationeel kunt blijven.

Call centerTOSHIBA TEC call center

  • Telefonische ondersteuning (stellen van een diagnose, oplossen van problemen, enz.)
  • Technische ondersteuning op afstand
  • Preventief onderhoud
  • Beheer van IT-infrastructuren
  • Plannen en beheren van on-site interventies.

 

OnderhoudTOSHIBA TEC onderhoud

  • Interventies ter plaatse, participatief onderhoud en RMA (Retourneren Met Authorisatie)
  • Multi-vendor hardware support (Wincor Nixdorf, NCR, IBM, Fujitsu, Datalogic, Metrologic, Motorola…)
  • Een vaste accountmanager
  • SLA’s (Service Level Agreements).

 

LogistiekTOSHIBA TEC logistiek

Toshiba heeft een pan-Europees netwerk van distributiecentra van onderdelen. Op die manier kunt u erop rekenen dat er steeds voldoende voorraad aanwezig is en dat wij deze onderdelen heel snel bij de monteur krijgen.

 

Opleiding

TOSHIBA TEC opleidingToshiba heeft een uitgebreid netwerk van docenten die perfect kunnen beantwoorden aan uw opleidings- en kennisbehoeften.
Onze methodische aanpak garandeert u de mogelijkheid om uw apparatuur optimaal te gebruiken, zowel wat de algemene als de meer specifieke toepassingen betreft.

 

 

  Bekijk ook:

 Choisir langue | Voorwaarden | Contacteer ons | Site-overzicht | Copyright Copyright © 2017 Toshiba TEC Corporation. All rights reserved.